środa, 15 września 2021

Wyznanie kundla błagającego o powrót

Wiecie co czeka tych którzy mnie nie słuchają?

Oto przykład.... Przedstawiam jego wyznanie:

"Zrobiłem błąd i zdradziłem swoją lady. Kupiłem rajstopy od jakiejś grubonogiej zdziry. Warunkiem powrotu było dojenie łącznie na grubo ponad 500, po czym dostałem nakaz założenia tych rajstop, kleczenia w nich przed zdjęciem jedynej pani do momentu aż się w nie posika."

To co? Który jeszcze chętny na zdradę?


P.S. Nike nadal do wzięcia. 

1 komentarz:

  1. Na Pani miejscu nie martwiłbym się istnieniem innych Domin. Każda Pani zostawia jakiś ślad w umyśle kundla i nawet jeśli odejdzie on od jednej Dominy to jest duże prawdopodobieństwo, że zacznie szukać następnej.
    A na tym właśnie Dominom zależy najbardziej. Żeby żaden potencjalny kundel nie uciekł z ich pola oddziaływania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...