sobota, 8 lipca 2017

NOWA FORMA PRZJMOWANIA PŁATNOŚCI YETIPAY

Jako, że chcę skupić się na jednym kanale płatności przesyłam instrukcje użytkowania yetipay.pl Chcę wam pokazać, że to jest dużo szybsza, dużo bezpieczniejsza forma płatności. Polecam założenie konta KAŻDEMU z moich stałych klientów.

Porady dla tych, którzy nie chcą zakładać konta yetipay.pl - założenie konta to JEDNORAZOWA trwająca 2-3 minuty akcja!!!! Specjalnie dla Was przedstawiam krótką instrukcję

Wchodzicie na stronę yetipay.pl i klikacje zarejestruj się:


Następnie uzupełniacie pola, jak widać NIE podajecie ani swojego imienia, ani nazwiska. Jedynie email, wymyślone przez was hasło i pin i to tyle!!! Jeżeli chcecie macie również możliwość rejestracji poprzez facebook lub nk.pl



Dalej już tylko z górki, po zalogowaniu doładowujecie swoje konto.



Po kliknięciu na "doładuj swoje konto" przekieruje was na system płatności.


Wpisujecie kwotę i doładowujecie je wprost ze swojego konta, za pomocą karty płatniczej lub za pomocą tradycyjnego przelewu albo idziecie na pocztę. UWAGA! Od teraz kasa jest na WASZYM koncie, aby przesłać ją mi, czytaj dalej.


Aby przesłać mi pieniądze klikasz - prześlij pieniądze znajomemu:



Wpisujesz mail, który Ci podam i kwotę.


Prawda, że proste? Od teraz masz już swoje konto, taki ala v-portfel, na który przelewasz sobie kasę, którą potem przekazujesz mi. Ja nie widzę twoich danych, ani imienia i nazwiska, ani nr konta.

Jeszcze nie ogarniasz? PYTAJ!!! Chętnie pomogę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...