wtorek, 4 lipca 2017

Moje wydatki - opłać je!!

Coraz częściej dostaje od Was pytania o moją listę rachunków, którą chcielibyście opłacać. Dziś przygotowałam dla Was takie tygodniowe zestawienie. Jeśli z jakiś powodów nie możesz wpłacić całej kwoty - wpłać taką, na jaką Cię stać kundlu :) Każda kwota jest mile widziana. Lubię, gdy sponsorujecie mi wygodne życie :)


 TYGODNIOWE zestawienie:

1. Wynajem mieszkania:                         200 zł.
2. Prąd, woda, gaz, ogrzewanie:               75 zł.
3. Jedzenie:                                              150 zł.
4. Kino:                                                     80 zł.
5. Masaż:                                                 100 zł.
6. Pedicure:                                              120 zł.
7. Nowe ubranie:                                       50 zł.
8. Nowe buty:                                            80 zł.
9. Opłata za Internet:                                 50 zł.
10.  Nowa bielizna:                                    30 zł.
11. Wakacje:                                             150 zł.
12. Telefon:                                                 20 zł.
13. Prezent:                                 dowolna kwota.

Zestawienie trafia do mojej WISH LISTY



Jak płacić ? KLIKNIJ TUTAJ 

1 komentarz:

  1. Prawdziwa Bogini co za ciało i nogi kocham Cię Boska Andżeliko. Bardzo chętnie zrobię dla Pani przelewy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...