niedziela, 2 marca 2014

WYNIKI KONKURSU!

Dziękuję Wam za wszystkie nadesłane zdjęcia, może nie była to liczba powalająca na kolana, ale liczba 20 nadesłanych Waszych zdjęć cieszy mnie niezmiernie! Uwielbiam takie zdjęcia, cieszy mnie Wasz wkład włożony w przygotowanie się do konkursu :)

Smuci mnie jednakże fakt, że tak niewielu z Was zgodziło się na publikację prac :( Dodatkowo żadna z wygranych osób nie należała do grona osób zezwalających na publikację. Szanuję Wasze zdanie i tak jak wcześniej obiecałam - zdjęcia nie ujrzą światła dziennego.

Naprawdę bardzo ciężko było mi się zdecydować, jednakże przyszedł czas na wyłonienie zwycięzców

1 miejsce - dobrylowca@10g.pl
2 miejsce - gorn880@gmail.com
3 miejsce - bindek@mixbox.pl

do zdwycięzców już piszę maile!

Jeszcze raz pragnę podziękować wszystkim za nadesłane prace!

Już niebawem wracam do WAS z niespodzianką! Czekajcie na mnie! :)


6 komentarzy:

  1. i sie spoznilem a fajna fotke mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich obowiązują równe zasady :) być może następnym razem się uda ;)

      Usuń
  2. rozumiem:)a moge sie nim podzielic z Pania ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyslalem fotki :)Mam prosbe:) Prosze napisac co Pani sadzi :)oczywiscie na email :)Pozdrawiam i caluje stopki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A wyslac moze filmik?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...