sobota, 29 marca 2014

Kolejna część gry bdsm u dominy Andżeliki - rzut kostką.

I jak podobała Wam się ostatnia gra? Mam nadzieję, że dobrze, bo przychodzę dziś do Was z kolejną porcją zadań. Mam nadzieję, że nikt nie oszukiwał i wszyscy dobrze się bawili! :)

Zasady gry znajdziesz TUTAJ, nie będę się powtarzała. Żadna z zasad się nie zmieniła.

Rzuć kostką i przejdźmy od razu do rzeczy.

Specjalnie zmniejszyłam i rozjaśniłam czcionkę z zadaniami. Aby przeczytać swoje zadanie wciśnij kilkukrotnie i jednocześnie na swojej klawiaturze "ctrl" i "+"

ZADANIA:
 1 
 Masturbuj się. Masz do dyspozycji tylko 100 ruchów ręką! Jeśli Ci się uda przed 101 ruchem ręką dojść, posprzątaj po sobie używając języka. Jeśli Ci się nie uda to ma zakaz masturbowania się przez 3 dni!!
 2  
Zrób sobie wyzywający makijaż i idź na spacer. Masz wyglądać jak dziwka!

3
Wsadź sobie marchewkę lub ogórek w odbyt. Wypchnij go nie używając rak. Powtórz tą czynność 3 razy. Następnie zjedz ta marchewkę lub ogórka. Smacznego kundlu!

4 
To Twoja szczęśliwa liczba! Zmęczony po ciężkim dniu? Czas na relaks! Zrób sobie swojego ulubionego drinka, spuść się do szklaneczki i wypij. Niech smak Twojej spermy wypełni Cię relaksem.

5  
Weź skarpetki swojej dziewczyny/żony/siostry lub matki (najlepiej jakby były śmierdzące i znoszone). Włóż je do ust i masturbuj się. Następnie załóż je na swoje stopy i zacznij lizać. Teraz możesz się na nie spuścić!

6  
Wyobraź sobie, że poduszka to Twoja nowa, słodka dupeczka. Ujeżdżaj ją tak, jak lubisz najbardziej aż do wytrysku. Nie możesz pomagać sobie rękami!
  
 Osoby chętne zapraszam do udokumentowania wykonanego zadania i przesłania na mój adres email :) (niczego bez Waszej zgody nie opublikuję).

 Życzę miłej zabawy! :)

6 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podobała poprzednia gra ale nie wszystkie zadania mogę wykonać, nie wszystkie są dla mnie ale zobacze co tym razem okrutnego Pani przyszykowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł z tymi zadaniami ostatnio bardzo podobały mi się te z udziałem spermy. To dla mnie zaszczyt wykonywać Pani zadania cudna Andżeliko kłaniam się nisko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zadania i wspaniały pomysł z tymi zadaniami. Jak do tej pory udało mi się już wykonać cztery. Dziękuje tobie bogini Andżeliko i czekamy na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  4. super zabawa Pani

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani andzeliko kiedy kolejna część wierny piesek

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani czasami jesteś naprawdę okrutna dla swoich kundli, chyba nie można wykonać już bardziej poniżających rzeczy. Dziekuje za twoje pomysły i kłaniam się by wylizać twe buty królowo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...