piątek, 10 września 2021

wyznania wielbiciela majtek Lady Andżelika

Tomek zamówił ode mnie znoszone majteczki. Był tak zauroczony, że postanowił podzielić się z wami swoją opinią. 

Cudowny zapach cudownej kobiety. Te majteczki były jak wino - odpowiedniego zapachu nabrały gdy odczekały odpowiedni czas po otwarciu i wyjęciu z woreczka. Miały zapach prawdziwej kobiety, takiej, z którą zawsze pragnąłeś być. Gdy je zamawiałem, to wyobrażałem sobie, że dostaję je od mojej koleżanki z pracy, w której skrycie się podkochuję. Pachniały nią... Jej wdziękiem i zachowaniem...
Z pewnością będę zamawiał jeszcze nie jeden raz :)


Jeśli chcesz przekonać się sam o ich cudowności, wejdź w zakładkę  Majteczki wybierz nr i napisz do mnie mail, gg lub Twitter. Specjalnie dla Ciebie je przygotuję tak, byś oszalałe z podniecenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...