sobota, 17 czerwca 2017

WYNIKI LOTERII!!

Uwaga! Nastała wiekopomna dla Was chwila :D wiem, że długo na nią czekaliście, wielu z Was pisało do mnie z pytaniem kiedy wreszcie ogłoszę wyniki, a o dziwo jeszcze więcej z Was pytało, czy mogłabym przedłużyć o tydzień lub dwa. No niestety. Muszę być fair wobec tych, którzy pilnie oczekiwali wyników, aktywnie brali udział i po prostu skoro się nie spóźnili i nie przegapili, tzn, że są ze mną na bieżąco. Cały czas!

Zebranie wszystkich głosów, policzenie i zarządzenie losowania trwało naprawdę długo, dlatego potrzebowałam tygodnia.

To do dzieła!

Pierwsze losowanie: Realna sesja dominy (czyli mnie) z kundelkiem (czyli wygranym) w ustalonym przez nas miejscu, czasie i ustalonych z wygranym zasadach.
 WYGRYWA: michalnowak1291@o2.pl

Drugie losowanie:  Wysyłka wybranej przez zwycięzcę jednej rzeczy z listy (brudne majteczki, znoszone rajstopki, znoszone kapcie, znoszone tenisówki, znoszone pończochy, biustonosze, znoszone podkolanówki, znoszone skarpetki, zdeptany batonik/owoc (w grę wchodzi crush fetish), Zastrzegam, że nie wysyłam włosów).
WYGRYWA: bogdanduzy@wir.pl

Trzecie losowanie:  15 zdjęć w wybranej przez zwycięzcę tematyce (zastrzegam, że nagrodą nie są zdjęcia przedstawiające moją twarz, włosy, cipkę, piersi).
WYGRYWA: wojciechciech222@gmail.com

Maile do zwycięzców polecą za kilka chwil, a tymczasem czekam na Wasze pomysły - jaką loterię powinnam zorganizować jako kolejną? :D

Dla umilenia czasu podsyłam Wam relację z sesji z wygranym z pierwszej loterii KLIK 

3 komentarze:

  1. Super i od razu myślę jaki temat na kolejną loterie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna artystyczna fotka z Pani cudownymi stópkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Królowo, czy opublikujesz relację z sesji z pieskiem?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...