czwartek, 9 marca 2017

Nowa dostawa znoszonych butów, zniszczonych balerinek, śmierdzące kapcie.

Już tak często pytacie mnie o balerinki, że nie mogę pozwolić Wam już dłużej czekać. Mam kilka par na zbyciu. Mimo aktualnej pory roku ostatnio w domu dość często chodziłam w balerinkach i miałam okazję konkretnie je zniszczyć i znosić :)

Oto one:

AKTUALIZACJA 10.03.2017 r. - buciki schodzą, jak ciepłe bułeczki, zostały tylko dwie pary z nowej dostawy kapcie i buty kozaki za kostke. Więcej znoszonych butów znajdziecie tutaj :  http://foot-lady.blogspot.com/p/zapach-stop-obuwie.html

nr 32 SPRZEDANE





nr 33 SPRZEDANE





nr 34 SPRZEDANE





nr 35






nr 36 - kozaki, robocze buty, jak widać przeżyły ze mną wieeeleeee ;))






Po więcej butów zapraszam TUTAJ

xsexyfootx@gmail.com
gg 61803983

2 komentarze:

  1. udało się złowić największy rarytasik z serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 32 i 33 trafiły w moje posiadanie i jestem baaaardzo zadowolony z zakupów:)
    Bardzo dziękuję Pani za tą smakowitą i pachnącą przesyłkę, buciki są czyszczone każdego dnia.
    Z niecierpliwością wypatruję nowych postów na Pani blogu, oraz kolejnych ciekawych ofert z których nie raz jeszcze skorzystam:)
    Dziękuję Pani
    cucktoi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...