sobota, 11 lutego 2017

Crush fetish ptasie mleczko deptane butami :)

Mam dla Was rarytasik :) niedawno realizowałam zamówienie jednego z Was - oddanego kundelka. Deptałam w czółenkach z open toe ptasie mleczko w baaardzo zaniedbanych stópkach. Ale za to otrzymałam fajną zapłatę i potem oddałam się fantastycznemu pediucre :)

Przepyszny crush fetish. Pokażę Wam kilka ujęć z tej sesji.

Uwaga - czółenka ze zdjęć na sprzedaż :))





Głodni takiej sesji piszcie xsexyfootx@gmail.com lub gg 61803983

Kto chętnie oczyściłby językiem moje butki? :)


3 komentarze:

  1. Piękna sesja i bardzo chętnie wylizał bym Boskiej Pani do czysta te buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia Pani, jestem tylko ciekaw czy ubrałaś czyste buciki czy szczęśliwiec który będzie to jadł poczuje cudowny smak piaseczku i błotka po którym stąpała cudowna Pani.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...