poniedziałek, 16 września 2013

Wyniki LOTERII!

Tak to już właśnie dzisiaj! :)
Właśnie wykonałam losowanie i już wiem, z kim umówię się na realną dominację, kto otrzyma ode mnie znoszoną rzecz, a kto sesje zdjęciową!
Zanim jednak przedstawię Wam szczęśliwców chciałabym Wam wszystkim podziękować za wszystkie "zakupione losy"! Nie sądziłam, że loteria przyciągnie aż tylu chętnych!

Jestem podekscytowana i aż spokojnie nie mogę usiedzieć w miejscu... :)

A więc już, zaczynam od ostatniego losowania:

  • osoba, która otrzyma sesję złożoną z 15 zdjęć w wybranej przez siebie tematyce (z wyłączeniem zdjęcia przedstawiające moją twarz, włosy, cipkę, piersi) jest troll.1980@o2.pl  

  • osoba, która otrzyma ode mnie jedną wybraną znoszoną rzecz z listy umieszczonej w zasadach loterii jest bieniu92@hotmail.com

  • a największym szczęśliwcem, z którym się umówię i będę mogła go realnie zdominować na wiele sposobów (na samą myśl jestem już gotowa... :)) jest michael.ett@o2.pl

 Do zwycięzców wysyłam również maile z informacją!

Gratuluję zwycięzcą i sobie! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni, oraz że czeka nas niezła przygoda... :)




 Chcielibyście abym takie loterie organizowała częściej?



1 komentarz:

  1. Twoje loterie cudna Andżeliko są mega uwielbiam ten dreszczyk emocji i Pani wpisy na blogu dziekuję ci Andżeliko za to że jesteś z nami i że dzielisz się swoimi skarbami. Oczywiście chciał bym pogratulować szczęsliwcą pozdrawiam michał:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...