środa, 11 września 2013

Prezent od wielbiciela, seksowna gejsza! :)

Witam Was cieplutko!

Dzisiaj chciałam się Wam czymś pochwalić :D Kocham byś zaskakiwana i uwielbiam wszelkie niespodzianki i prezenty! :) Każdy prezent od Was to dla mnie swego rodzaju Wasze uznanie :)

Już jakiś czas temu dostałam od A przecudowny prezent - strój seksownej gejszy :) długo zastanawiałam się czy Wam go pokazać... myślałam czy A nie będzie miał przed tym oporów...
Koniec końców jestem zachwycona strojem, jest taki zmysłowy, seksowny, czuję się w nim fantastycznie... dlatego stwierdziłam, że też możecie troszkę popatrzeć ;)



Piszcie jak Wam się podoba! :)


Też chciałbyś mi zrobić prezent? Zapraszam tutaj





2 komentarze:

  1. Cudowne fotki wygladasz w tym stroju bosko Andzeliko padam do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko i bardzo sexownie jesteś ideałem Pani Andzęliko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...