piątek, 27 września 2013

Stópki w wodzie. Czerwone paznokcie u stóp.

Witam cieplutko :)

Pamiętacie te gorące dni? Kiedy nawet o poranku można było wyjść w kusej bluzeczce, krótkich spodenkach i sandałkach na spacer, bez potrzeby zabierania ze sobą sweterka, a tym bardziej kurtki! A teraz? Brrr.... jak zimno! A pomyśleć, że ma być jeszcze zimniej :(

Kocham zimę, jest to cudowna pora roku. Jednak nie ma to jak biegać boso po trawie czy też moczyć nogi w wodzie, nie mówiąc już nawet o kąpielach w jeziorze :) Morsem jeszcze niestety nie jestem, dlatego takie atrakcje tylko w lecie, a szkoda :(

Przeglądałam moje zdjęcia z wakacji i "wyłowiłam" coś dla Was! :*

Proszę, niech te zdjęcia, których widok wywołują  u mnie ciepło na skórze, dla Was niech też będą chociaż promykiem ciepła na te zimne noce i poranki :)











Mam w moim albumie jeszcze kilka fajnych zdjęć z wakacji dla Was, kto wie, może Wam je kiedyś jeszcze pokażę? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...