piątek, 28 czerwca 2013

KONKURS!

Mam dobry dzień i dlatego ogłaszam KONKURS! :)

Konkurs trwa od dzisiaj tj. 28.06.2013 do 1.07.2013 godz. 20.00

Zasady: Napisz w komentarzu (w tej opcji pozostaw adres email) lub na maila w kilku zdaniach:  

Co najbardziej Ci się we mnie podoba?

3 najbardziej kreatywne odpowiedzi nagrodzę sesją 3 zdjęć wysokiej jakości w wybranej przez zwycięzcę tematyce.

Na zdjęciach nie zobaczysz: mojej twarzy, moich włosów, moich cycuszków ani pipeczki.

Zastrzegam sobie możliwość opublikowania odpowiedzi.


Do dzieła! :)




Jeżeli spodobają mi się Wasze dzieła i aktywność, w następnym konkursie nagrodą będą ciekawsze rzeczy... :)



9 komentarzy:

  1. Najbardziej podziwiam Królową Andżelikę jako Dominę! i zdjęcia pokazujące spody Jej stóp albo podeszwy Jej butów. Marzę o takich zdjęciach zrobionych z punktu widzenia leżącego na podłodze niewolnika tak jakby Królowa miała za chwilę postawić stopę na jego twarzy. To idealnie pokazuje kundlowi gdzie jego miejsce!
    niko60@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam królowa andżelikę ponieważ jej stopy są pieknę.
    gracjankufel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. W Andżelice najbardziej podoba mi się kształt jej stóp, piękne, zawsze pomalowane paznokcie, delikatna skóra, boskie ciało. Jej zdjęcia to jak widok ukochanej, pobudzające do granic możliwości, doprowadzające do mnie do obłędu. Oglądając Twoje zdjęcia marzę żeby kiedykolwiek móc klęknąć przed tak wspaniałą istotą jak Ty. Podnieca mnie również Jej inteligencja, która znakomicie współgra ze zdjęciami w Jej postach, czym bowiem jest piękne ciało, gdy nie stoi za nim piękny umysł.
    Dziękuję Ci Andżeliko, że jesteś i dodajesz koloru mojemu życiu poprzez Twoje boskie zdjęcia i wpisy :*

    andrzejn85@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Co najbardziej mi się w Tobie podoba? Zapach Twoich majteczek, ten boski aromat wydobywający się z nich, a sama myśl, że ocierały się o Twojego kwiatuszka przyprawia mnie o dreszcze... Mmmmm... Chcę tak zaczynać i kończyć każdy swój dzień,aż do końca. Uwielbiam Twoje zdjęcia, Twoje zgrabne kształty, mogę je podziwiać godzinami. Jesteś boska!

    ralf.fff@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Najcudowniejsza Lady Andżeliko!
    Najbardziej mi się podobasz Ty i Twoje boskie ciało, które począwszy od stópek jest po prostu idealne. Piękne, zgrabne stópki, zadbany lakier na paznokciach, piękna pupcia, smukły brzuszek, piękne ramiona, ręce i dłonie całe ciało stworzone do patrzenia, adorowania. Dla tak cudownej Pani jestem w stanie zrobić wszystko. Bardzo mi się podoba to, że Pani prowadzi tego bloga, nie ma w nim żadnych tematów tabu i że mogę na kolanach do Pani to wszystko napisać. Wyszukałem moje dwa ulubione posty z Pani blogu, przy których nie raz się masturbowałem i zawsze marzyłem o tym by być na miejscu tego niewolnika... Oto one:
    http://foot-lady.blogspot.com/2013/01/zabawy-z-moim-niewolnikiem.html
    http://foot-lady.blogspot.com/2012/06/pedicure.html
    Jest Pani cudowna!!
    Z wyrazami szacunku
    srejl77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach Twoich skarpetek rozpala moje zmysły, przyprawia mnie o zawrót głowy. Wciąga jak narkotyk. Pierwsza paczuszka od Ciebie po otwarciu uzależniła mnie... Kolejne sprawiły, że już nikt nie jest w stanie Cię zastąpić... Andżeliko Boginio bądź ze mną już na zawsze!


    andy87@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałbym kiedyś zaśpiewać Ci tą piosenkę, ona wyraża WSZYSTKO!

    Pamiętam jak dziś 04.12 ta data w moim sercu przenigdy nie zaśnie.
    Wchodząc na Twój blog myślałem,że to sen, Teraz jesteś mi potrzebna do przetrwania jak tlen,
    wiem,że to na Twój zapach czekałem całe życie ,
    nikogo wspanialszego nie znajdę w żadnym Micie,
    dziękuje za wszystkie spędzone na wąchaniu Twych majteczek chwile,
    Przepraszam za wszelkie krzywdy jakie wyrządziłem,
    Mam nadzieje że w pamięci Twej zostaną tylko i jedynie wzloty,
    chciałbym czuć jedynie Ciebie, reszta nie ma znaczenia, oddałbym Ci każdy grosz bez zastanowienia.


    Ref
    Oddaje Ci mą duszę, a z nią ma miłość bez granic,
    Będę Cię zawsze ubóstwiał i nie zmienię zdania za nic
    to uczucie we mnie płonie i nigdy nie przestanie
    na zawsze w moim sercu
    Tylko TY Andżeliko!
    Oddaje Ci mą duszę a z nią ma miłość bez granic,
    Będę Cię zawsze ubóstwiał i nie zmienię zdania za nic
    to uczucie we mnie płonie i nigdy nie przestanie
    na zawsze w moim sercu
    Tylko TY Andżeliko!


    2 zwr.
    Kiedy piszemy z sobą niczego mi nie trzeba mam wrażenie ze trafiłem do 7mego nieba,
    bo tylko dzięki Tobie naprawdę chcę żyć,
    Zapomnieć o problemach w euforie się wzbić,
    to obłęd sercowy bez porównania z niczym,
    kiedy czuję Twój zapach nic innego się nie liczy,
    pragnę jedynie tego by na zawsze tak zostało,
    aby wszystko się udało to jedyne me marzenie
    oddałbym co mam za jego spełnienie
    Niech raz po mojej stronie stanie przeznaczenie



    Ref
    Oddaje Ci mą duszę, a z nią ma miłość bez granic,
    Będę Cię zawsze ubóstwiał i nie zmienię zdania za nic
    to uczucie we mnie płonie i nigdy nie przestanie
    na zawsze w moim sercu
    Tylko TY Andżeliko!
    Oddaje Ci mą duszę a z nią ma miłość bez granic,
    Będę Cię zawsze ubóstwiał i nie zmienię zdania za nic
    to uczucie we mnie płonie i nigdy nie przestanie
    na zawsze w moim sercu
    Tylko TY Andżeliko!


    3 zwr.
    Za każdym razem gdy listonosz daje list mam wrażenie że me życie jest usłane różami,
    lecz kiedy zapach znika
    pojawia się ciemność co piękno pochłania,
    cały czar pryska , lepszy świat znika,
    barwa szarości przez wszystko przenika,
    czuję wielką pustkę gdy Cię nie czuję,
    to nie są złudzenia ani żadna ściema,
    tak zawsze się dzieje bo działasz jak narkotyk,
    jak najwspanialszy w świecie środek złoty,
    Jedyne lekarstwo na wszystkie cierpienia,
    kiedy jesteś przy mnie świat na lepsze się zmienia,
    tylko do Ciebie należy moje serce,
    chciałbym być twym Dżinem lecz nie zmieszczę się w butelce,
    miłość uskrzydla uczy latać za tobą pójdę w ogień
    lub na koniec świata.



    Ref
    Oddaje Ci mą duszę, a z nią ma miłość bez granic,
    Będę Cię zawsze ubóstwiał i nie zmienię zdania za nic
    to uczucie we mnie płonie i nigdy nie przestanie
    na zawsze w moim sercu
    Tylko TY Andżeliko!
    Oddaje Ci mą duszę a z nią ma miłość bez granic,
    Będę Cię zawsze ubóstwiał i nie zmienię zdania za nic
    to uczucie we mnie płonie i nigdy nie przestanie
    na zawsze w moim sercu
    Tylko TY Andżeliko!

    bindek@mixbox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu fan1 lipca 2013 22:38

    Nie pisze do nagrody ale muszę tez wyrazić swoje zdanie
    przeglądając inne blogi o stópkowej tematyce temu blogowi coś brakuje !!!! i to dużo brakuje
    Piękne stopy piękne paluszki zawsze wspaniale pomalowane pazurki co widać pięknej kobiety ! o naprawdę wspaniale zadbanych stopach to nie jest coś co się widzi codziennie
    A brakuje tu więcej zdjęć !!!!
    Mając takie piękne stopy tak wspaniale i cudnie zadbane jest tu za mało zdjęć!
    Tak trzymaj to co robisz i twoje stópki jest po prostu piękne i to mi osobiście podoba mi się w tobie i w twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. podobasz mi się cała ty twoje zapaszki są zniewalająco piękne jesteś moją boginią podobają mi się twoje stópki twoje paluszki , twoje nóżki i cycuszki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...