czwartek, 15 listopada 2012

Nocna koszulka - sesja zdjęciowa :)

Witajcie moi drodzy :)


Wiele razy pytaliście mnie jak wygląda moja nocna piżamka/koszulka. To dość prywatna kwestia i troszkę czasu tą opcję rozważałam...


Niedawno wykonałam specjalną sesję dla Marcin. Mój wielbiciel wręcz prosił mnie abym wybrane z nich wrzuciła na bloga i pokazała innym, jakich skarbów jest posiadaczem :) 

 

 Chciał abyście mu zazdrościli! Ale czy tak jest? Przekonajcie się sami:






 

Mam dla Was dobrą wiadomość! Otóż stringi, które miałam na sobie podczas sesji zdjęciowej nie znalazły jeszcze nowego właściciela! :)






Cieszy mnie, gdy widzę, że jesteście szczęśliwi po zrealizowaniu zamówienia :)


 Macie jeszcze jakieś fajne pomysły na sesje zdjęciową? Piszcie na xsexyfootx@gmail.com
Żadnymi pomysłami nie pogardzę! :)


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...