sobota, 20 maja 2017

Czarne, sexy, używane pończochy na nogach. Fotki stóp.

Jakiś czas temu Dawid poprosił mnie o znoszenie czarnych pończoszek :D Pończochy miały mieć koniecznie koronkę, być samonośne i dość cienkie i tylko nieznacznie zaznaczoną wzmocnioną część paluszkową. Do zamówienia oczywiście i jak zawsze dorzuciłam kilka gratisowych zdjęć. By podziałać na wyobraźnię ubrałam mini spódniczkę. Czarne pończochy są ponoć mega sexy, szczególnie gdy są samonośne i z koronkowym wykończeniem. Popatrzcie i sami oceńcie, czy fotki są wystarczająco kuszące :D








Nie mogę pokazać Wam wszystkich zdjęć, które zrobiłam. Sami rozumiecie - lojalność to podstawa :D

Jeśli chcesz też otrzymać coś specjalnego, tak jak Dawid, na zamówienie pisz śmiało gg lub mail :D

3 komentarze:

  1. Wyglądasz mega kusząco w tych pończoszkach. Jest Pani Boginią

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa Bogini jak ja kocham Pani sexapil Padam do twych stóp Andżeliko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecie zdjęcie doskonałe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...