poniedziałek, 2 stycznia 2017

crush fetish. deptanie ptasiego mleczka gołymi stópkami.

Jedna z wielu waszych fantazji jest crush fetish. Wiem, że lubicie patrzeć, gdy moje stopy rozgniatają jedzenie. A jeszcze bardziej lubicie zjadać je prostu spod moich spoconych stóp.

Jedno z takim marzeń realizowałam jakiś czas temu dla Macieja. Niestety nie mogę pokazać Wam całej galerii. Jedynie kilka z nich mogę Wam zaprezentować :)




Oczywiście poza zdjęciami Maciej otrzymał również tak przygotowane ptasie mleczko, które z rozkoszą zjadł :)

jak Wam się podoba? Chcielibyście taki prezent? :)

2 komentarze:

  1. Piękny widok Pani pięknych stóp zatopionych w tym ptasim mleczku. pysznisci mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Je! Sama słodycz. Są takie piękne. Jestem zakochany w Twoich Stópkach Królowo Andżeliko. Marzę by zasypiać pod nimi. Całować je i lizać tak namiętnie. Budzić pocałunkiem. Być zawsze przy nich. Ogrzewać, masować. Zlizywać z nich ptasie mleczka. Po prostu je Kocham! Są ideałem! Ty cała jesteś ideałem! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...