sobota, 20 października 2012

Mała czarna :)

Witajcie :)

Za nami piątkowy wieczór, jak go spędziliście?

 

Ja zostałam zaproszona na domówkę. Założyłam króciutką małą czarną - uniwersalną na każdą okazję! Do tego wysokie szpilki, które dostałam w prezencie od mojego wielbiciela.

 

Tego wieczoru zebrałam sporo komplementów, szczególnie od towarzystwa płci męskiej :)

 

Piotr prosił o wykonanie specjalnej sesji zdjęciowej. Przed założeniem biżuterii zrealizowałam Jego zamówienie. Kilka fotek pokażę Wam dzisiaj:






Jak Wam się podobam? 

Moje nogi dziś są baardzo obolałe, w końcu przetańczyłam całą noc... :) Zasługują na porządny masaż...

 

A może Ty też chciałbyś abym wykonała dla Ciebie specjalną sesję? :)

1 komentarz:

  1. Wyglądasz Pani Bosko na tych fotkach tylko paść i całować stópki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...