czwartek, 27 września 2012

Zapachowe buciki :) NIKE

Cześć! :))


Postanowiłam podzielić się z Wami zdjęciami moich już mocno znoszonych przepoconych bucików. 

Chodzę w nich już od 3 lat! Możecie sobie wyobrazić ile kilometrów w nich zrobiłam i ile mojego zapaszku wchłonęły... :)



Miałam je podczas mojego ostatniego urlopu w górach - tam to dopiero zwiedziły wiele szczytów i spotkały górskich przygód :)


Szczerze mówiąc lubię w nich chodzić, ale jeśli któremuś z Was się spodobają, to mogłabym zgodzić się na to, aby znalazły nowego właściciela :)

A na koniec spełniam prośbę moich wiernych fanów i wklejam obiecaną fotkę :)



Pozdrawiam Was ciepło!! :))

1 komentarz:

  1. a można by wiedziec jaki masz rozmiar buta i ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...