poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Wakacyjna pocztówka cz.2

Witajcie moi wielbiciele :)

 

Miałam nieodpartą ochotę rzucić wszystko i wycisnąć do reszty to co najlepsze z ostatnich słonecznych i ciepłych dni... Wzięłam kilka dni urlopu w pracy i wyjechałam na południe Polski naładować baterie. Dużo zwiedziłam, moje stópki przemierzyły wiele kilometrów, ale psychicznie odpoczęłam, zrelaksowałam się i wróciłam :) Tego mi było trzeba! :D

 

Oczywiście nie mogłam zapomnieć o pamiątkach dla Was z tych przepięknych regionów:

 


Wiecie jakie moje stópki były spocone po męczących wędrówkach?


Powiew powietrza przynosił ulgę i ukojenie. :)


 

I jak Wam się podobało?

 

A może chcielibyście więcej takich pamiątek z moich wakacji tylko dla siebie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...