niedziela, 19 sierpnia 2012

Sesja w plenerze :)

Witam Was bardzo ciepło :)

 

Kilka dni temu Marek poprosił mnie o mega sesje z udziałem moich stópek.

Miał specjalne wymagania, a ja niezłą frajdę podczas robienia fotek.

Pokażę tutaj kilka, choć mam ich duuużo więcej (chciałbyś je wszystkie zobaczyć?)


Dzień był dość chłodny, ale nie odwiodło mnie to od ubrania na stópki sandałek i przejścia się nad jeziorko :)






 

Kilka kwiatków przypadło mi do gustu. Byłam pewna, że na moich stópkach będą się prezentowały idealnie! Chyba nie pomyliłam się, prawda? 



Moje spodziki również "zakwitły" na samą myśl, że komuś spodoba się ich widok :)


 

 

 Lubię spacerki po piasku, relaksują stopy, poprawiają krążenie, choć nie równa się to masażowi wykonanemu przez niewolnika... ;)



Och, niestety takie były później efekty... szkoda, że w pobliżu nie było żadnego psa, który mógłby wyczyścić swoim ozorem moje stópki.


To nie koniec sesji. Ale sami rozumiecie, muszę być lojalna wobec Marka i jego życzeń :)

Jak Wam się podobało?

Może również, tak jak Marek, chciałbyś zostać szczęściarzem, który otrzymać specjalną sesje ? Pisz xsexyfootx@gmail.com :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...