niedziela, 7 lipca 2013

KONKURS nr 2

Witajcie!

Spodobała mi się Wasza aktywność i postanowiłam wprowadzić większą ilość konkursów na blogu. Cieszy Was ten fakt? :)

Konkursy będą o różnej tematyce i pojawiać się będą na blogu mniej więcej co 2 tygodnie. Zatem śledźcie moje wpisy i życzę Wam dobrej zabawy! :)

A zatem:

Pytanie konkursowe:
  

Opisz dokładnie sesję zdjęciową z moim udziałem, którą chciałbyś zobaczyć, w tematyce związanej z przyrodą/łonem natury. Swoją odpowiedź uzasadnij.

Odpowiedź pozostaw w komentarzu (w tej opcji pamiętaj o podaniu adresu email) lub wyślij na mojego maila.

2 najbardziej kreatywne odpowiedzi nagrodzę zestawem 3 zdjęć lub tapetą na pulpit w wybranej tematyce.


Czas trwania konkursu: od dzisiaj (7.07.2013 do 12.07.2013 godz. 20.00)
Zwycięzców ogłoszę w sobotę 13.07.2013.

Na zdjęciach nie zobaczysz: mojej twarzy, włosów, cycuszków ani pipeczki.
Zastrzegam sobie możliwość opublikowania wypowiedzi wraz z mailem.

Do dzieła!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...