niedziela, 24 czerwca 2012

Pedicure! :)

Witam Was serdecznie :)

 Jeszcze tylko dwa egzaminy przede mną i rozpoczynam wakacje :)


Z tego powodu doszłam do wniosku, że czas oderwać się choć na chwilkę od nauki i przy tym odświeżyć mój kolorek na paznokciach :)
mój niewolnik za posłuszeństwo otrzymał nagrodę - zadanie - wypielęgnowanie moich stópek :)

Bardzo go to ucieszyło i podnieciło... :)

Dla mnie samej, pielęgnacja i masaż stópek wywołało przyjemny relaks i odprężenie :)


A oto zbliżające się ku ukończeniu dzieło mojego niewolnika:

Nie zabrakło odpadów: obciętych paznokci. Chciałbyś zostać ich właścicielem? Pisz xsexyfootx@gmail.com :))

Chcielibyście znaleźć się na jego miejscu? :)) I tak jak on dotykać, masować i pielęgnować moje stopki? :))

2 komentarze:

  1. Ale szczęsciaż naprawde .... piekne stopy chcialbym byc na jego miejscu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciial marzę o tym , powiedz tylko słowo Krolowo moja a zrobię wszytstko , mogę zjadac wszystkie twoje wydzieliny

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...