piątek, 4 sierpnia 2017

Wirtualna dominacja, seksowna blielizna, używana bielizna, pończochy, Królowa domina Andżelika.

Często pytacie co mam na sobie, jak wyglądam, jaką lubię bieliznę? Dziś zaprezentuję wam mój ulubiony strój :)

nie przeczę, bo bardzo często ubieram się w momencie prowadzenia wirtulanej dominacji. Uwielbiam czarną bieliznę, lubię czuć się seksownie i myślę, że tak właśnie się prezentuję w zestawie. Czarne pończochy, oczywiście znoszone do tego pas do pończoch, seksowny stanik lub bluzeczka, koniecznie prześwitująca... i jak?




Myślę, że widok moich stóp, a szczególnie spodów stóp w czarnych pończochach działa na was nieziemsko stymulująco. Mam rację?
Pamiętajcie by za każdym razem, gdy robicie sobie dobrze, podziękować mi - finansowo oczywiście :) lista moich życzeń dostępna jest >>TUTAJ<< a sposób zapłaty opisany >>TUTAJ<<

Wasza Królowa Andżelika ;)

4 komentarze:

  1. dziwka Królowej Andżeliki5 sierpnia 2017 09:10

    Tak Królowo! :) Masz całkowitą rację. Widok Twoich spodów Stópek działa na mnie nieziemsko stymulująco. Może opiszmy w postach nasze wymarzone masturbacje do Stóp Królowej Andżeliki? Jestem zakochany(a właściwie jako Twoja dziwka to zakochana) w Twoich Stopach.
    Dla mnie idealna masturbacja to Klęcząc przed Twoimi Stópkami, liżąc je, całując, ssąc paluszki, będąc całkowicie naga. I masturbując się jak kobieta - poprzez pocieranie "cipki" całą dłonią.
    Lubię jak zwracasz się do swoich piesków jako dziwek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś Boska Królowo Andzeliko na sam widok Pani pięknego ciała i stóp mój penis sterczy jak oszalały. Padam do stóp i oddaję pokłony Bogini.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz Bosko w czarnej bieliźnie Bogini Andzeliko mniam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najwspanialsze stópki na świecie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...