czwartek, 24 listopada 2016

Niegrzeczna sexy uczennica, seksowna sesja zdjęciowa

Andrzej zapragnął zobaczyć mnie w roli niegrzecznej uczennicy. Z przyjemnością wskoczyłam w seksowne ciuszki. Tak bardzo lubię czuć się kobieco. Wyzywająca mini, pończochy, dekolt i wysokie szpilki to mój żywioł... Chciałabym zobaczyć Wasz wzrok, które rozbiera mnie z ubrań kawałek, po kawałku...

Czekam na Wasze zdjęcia, w jaki sposób zabawiacie się na moim blogu!! :)

Za zgodą Andrzeja pokażę Wam kilka z wieelu zdjęć, które otrzymał w ramach zamówienia :)





Lubicie takie uczennice i takie przebranka? 


3 komentarze:

  1. Bogini wyglądasz Bosko na sam widok zrobiło mi się ciasno w majtkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz Boska Pani co za klasa i styl. Prawdziwa Bogini jak zawsze bardzo sexownie Twój wielbiciel michał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz Boska Pani co za klasa i styl. Prawdziwa Bogini jak zawsze bardzo sexownie Twój wielbiciel michał.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...