piątek, 18 listopada 2016

foot worship. Niewolnik dochodzi na stopy i zlizuje sperme ze stóp.

Lubię, gdy niewolnik liże i całuje moje stopy. Szczególnie jeśli są brudne i spocone tak, jak tego dnia, gdy miałam dzień dobroci dla swojego kundla i w zamian za dobre sprawowanie pozwoliłam mu dojść na swoje stopy. Sperma oblała całą skórę, a niewolnik dostał rozkaz zlizania całej spermy z moich stóp.

A ja patrząc z góry robiłam zdjęcia kundlowi. Pewnie teraz, gdy zobaczy je na blogu spali się ze wstydu. I dobrze! Niech wie, gdzie jego miejsce!!




6 komentarzy:

  1. Brak mi słów by opisać co zobaczyłem. To moje największe marzenie bym mógł spuścić się na Pani piękne stopy i wszystko zlizać do czysta. Jesteś Boska Andżeliko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak współczuje temu niewolnikowi PANI. Najwidoczniej PANI uznała że tylko spermę rasowych psów będzie wmasowywać w swoje PIĘKNE STOPY. Sperma kundli nie jest odpowiednim "mleczkiem kosmetycznym" dla tych pięknych stóp. Co innego sperma rasowego psa. Rasowy pies produkuje dla PANI zdrowsze i silniejsze plemniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. SZANOWNA PANI
    Jest też inna i równie pozytywna kwestia całej sprawy. Mianowicie potomstwo wszystkich psów i kundli od najmłodszych lat instynktownie będzie szukało swojej DOMINY. Skoro sperma ich ojców dziesiątki razy wsiąkała w STOPY PANI, w skarpetki i majteczki PANI to potomek wyczuje, że on też musi pójść tą samą drogą.

    OdpowiedzUsuń
  4. To wielki zaszczyt. Z tego, co zrozumiałem, na ogół nie spotyka się Pani z kundlami na sesjach realnych, jak często jednak i pod jakimi warunkami się to zdarza? Pokornie biję pokłony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyż nie byłoby piękne, gdyby na Pani Stopy dochodzili w przyszłości synowie Pani obecnych kundli... to byłoby ukoronowanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyż nie byłoby piękne, gdyby na Pani Stopy dochodzili w przyszłości synowie Pani obecnych kundli... to byłoby ukoronowanie...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...