wtorek, 18 października 2016

Kundel paweł, frajer i bankomat na blogu, poniżające zdjęcia

Mój pies Paweł, bardzo pozazdrościł innym kundlom i marzył, by również zaistnieć na tym blogu. Słono zapłacił za zdjęcia, które widzicie poniżej.

Miałam mega spocone skarpetki, idealne do zdjęcia, aż szkoda, że nie możecie poczuć tego smrodku ;)

Niezły bankomat, chcę takich więcej!! Lubi, gdy wykorzystuję go finansowo i wysysam z niego ostatni grosz!

Usunęłam ze zdjęć nazwisko.

A oto kilka słów od frajera: (oryginalna pisownia)

"mam na imie pawel i jestem wlasnoscia tych stop duzo mnie kosztowalo naaklonienie Krolowej do tych zdjec ale bylo warto >teraz czuje sie spelnionym frajerem .takie lajzy jak my urodzily sie tylko  po to by sluzyc naszym KROLOWYM.dla takich stop powinnismy harowac od rana do nocy by  muc za zarobiona kase chodzby pomarzyc o nich i muc popisac z ich wlascicielka.ja przysiegle mojej Krolowej wiernosc juz na zawsze i z chcecia wszystkim takim frjerom jak ja bym sie przedstawil ,ale Krolowa zabronila a szkoda moje upodlanie bylo by wtedy wiekrze.jeszcze raz Krolowo slubuje wiernosc Twoim pieknym stopom i wszystkim Pani skarpetka i butom szkoda ze nie moge sie z nimi ozenic .a wy wszystkie zapchlone kundle uczcie sie odemnie pewnie mi teraz zazdroscicie i wcale sie wam nie dziwie na taka nagrode trzeba sobie zasluzyc.pozdrawiam i caluje nozki Krolowo
ps.KROLOWA JEST TYLKO JEDNA"
 

 
 
 

5 komentarzy:

  1. Jak mogłem żyć nie wiedząc o tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Królowo a może snap?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy sposób na poniżenie Pani kundla. Z chęcią przytulił bym Pani znoszone skarpetki i wycałował sopy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani potrafi w okrutny sposób poniżać wszystkich frajerów. Ja oddałbym wszystko co mam żeby tylko móc poczuć ten smrodek z przepoconych skarpetek. Mógłbym je wąchać godzinami. Dziekuje Pani za Twoja dominacje i okrucieństwo. Jestes Boska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes królowo boska

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...