środa, 20 lutego 2013

Czarne lakierowane szpilki - prezent od mojego wielbciela! :)

Witajcie moi mili :)

Dziękuję wszystkim za oddane głosy w mojej ankiecie. Mam zaszczyt ogłosić wyniki:

 

I miejsce - "Andżelika jako domina"

II miejsce - "brudne spody"

III miejsce - "deptanie w brudnym obuwiu na brudnej powierzchni batonika/czekoladę" i  ex aequo "spody stópek" 

 

Już niebawem wstawię na bloga fotki. :)

A teraz przejdźmy do rzeczy jeszcze przyjemniejszych, otóż jakiś czas temu Patryk zaskoczył mnie przemiłym prezentem!  :) 

 

Ziściło się jedno z moich marzeń... Muszę się przed Wami pochwalić moimi cudeńkami. Jestem nimi wprost zauroczona ♥ :)

 

 

 

 

 

A jak Wam się podobają? 

A może chciałbyś otrzymać taką sesję?

 

Pisz na xsexyfootx@gmail.com

 


4 komentarze:

  1. Twoje nogi w tych bucikach wyglądają przepięknie jesteś boska Andżeliko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc podeptasz mi swojim szpilkam po calym ciele ale musza byc odblota cale zgadasz sie odp prosze

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc podeptasz mi swojim szpilkam po moji ciele ale musza byc cale brudne odblota odp prosze

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...